日頃よりブラックベリーエンタープライズサービスをご利用いただ
下記のとおり、
このメンテナンスにより、
大変ご迷惑をお掛け致しますが、
チケットナンバー:DCMBB100081
通知ステータス:初報
開始日時:2010年09月25日 am 0時00分(日本時間)
終了日時:2010年09月25日 am 4時00分(日本時間)
影響(サービス中断)時間: 10 分間
影響範囲:
BlackBerry端末からRIM社ネットワークへの登録要求
新しいサービスブックを受信できない場合があります。
------------------------------
Dear Valued Customers,
Thank you for using BlackBerry Enterprise Service.
Maintenance is being planned on the BlackBerry network infrastructure as follows. Due to this maintenance, BlackBerry Enterprise Service users may experience difficulty connecting to the BlackBerry network.
Your understanding on this issue is deeply appreciated.
Ticket Number: DCMBB100081
Notification Status:New
Window Start Date (mm/dd/yy) and Time:09/25/10 0:00 am (JST)
Window End Date (mm/dd/yy) and Time:09/25/10 4:00 am (JST)
Downtime Duration: 10 minutes
Impact:All BlackBerry services provided by NTT docomo using BlackBerry Enterprise Service may be unavailable.
BlackBerry devices trying to register on RIM network may fail the registration. Some devices may not receive new service books.
------------------------------
0 件のコメント:
コメントを投稿