2010/04/09

BES(メンテナンス:Maintenance)情報<初報:New>

お客様各位

日頃よりブラックベリーエンタープライズサービスをご利用いただき、誠にありがとうございます。
先日ご連絡させていただきました、「DCMBB100030」につきまして、アジア太平洋地域対象の
メンテナンスが中止となりましたので、ご連絡いたします。
大変ご迷惑をお掛け致しますが、何卒ご理解頂きますようお願い申し上げます。

チケットナンバー:DCMBB100030
通知ステータス:中止

開始日時:2010年04月11日(日) am 0時00分(日本時間)
終了日時:2010年04月11日(日) am 4時00分(日本時間)
影響(サービス中断)時間: 5 分間


影響範囲:NTTドコモでご契約のブラックベリーエンタープライズサービスがご利用出来ない場合があります。
BlackBerry端末からRIM社ネットワークへの登録要求を行った場合、登録に失敗する場合があります。
新しいサービスブックを受信できない場合があります。

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Dear Valued Customers,

Thank you for using BlackBerry Enterprise Service.

This is an update of ticket DCMBB100030. The maintenance on the RIM relay for Asia Pacific has been cancelled.

Your understanding on this issue is deeply appreciated.

Ticket Number: DCMBB100030
Notification Status:Cancelled

Window Start Date (mm/dd/yy) and Time:04/11/10 0:00 am (JST)
Window End Date (mm/dd/yy) and Time:04/11/10 4:00 am (JST)
Downtime Duration: 5 minutes

Impact:All BlackBerry services provided by NTT docomo using BlackBerry Enterprise Service may be unavailable.
BlackBerry devices trying to register on RIM network may fail the registration. Some devices may not receive new service books.
 
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