2010/01/04

BES(メンテナンス:Maintenance)情報<初報:New>

お客様各位
日頃よりブラックベリーエンタープライズサービスをご利用いただき、誠にありがとう
ございます。
下記のとおり、ブラックベリーエンタープライズサービス設備のメンテナンスを実施い
たします。
このメンテナンスにより、下記時間帯にブラックベリーエンタープライズサービスの中
断が発生する場合があります。
大変ご迷惑をお掛け致しますが、何卒ご理解頂きますようお願い申し上げます。
チケットナンバー:DCMBB100001
開始日時:2010年01月10日(日) am 00時00分(日本時間)
終了日時:2010年01月10日(日) am 04時00分(日本時間)
通知ステータス:初報
影響(サービス中断)時間: 20分間
影響(サービス中断)回数:  1回
影響範囲:RIM社アジア太平洋地域用リレーサーバに接続しているBESに登録されている
BlackBerry端末は、BESを利用しての全てのサービス(メール送受信/データ同期/Web接
続等)を利用することが出来ない場合があります。
BlackBerry端末からRIM社ネットワークへの登録要求を行った場合、登録に失敗した旨
のメッセージを受信する場合があります。
不達メールや登録要求は、メンテナンス終了後に再送されない場合があります。
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Dear Valued Customers,
Thank you for using BlackBerry Enterprise Service.
Maintenance is being planned on the BlackBerry network infrastructure as
follows. Due to this maintenance, BlackBerry Enterprise Service users may
experience difficulty connecting to the BlackBerry network.
Your understanding on this issue is deeply appreciated.
Ticket Number: DCMBB100001

Window Start Date (mm/dd/yy) and Time:01/10/10 00:00 am (JST)
Window End Date (mm/dd/yy) and Time:01/10/10 04:00 am (JST)
Notification Status:New
Downtime Duration: 20 minutes
Impact:BlackBerry devices registered on BlackBerry Enterprise Servers
connected to the RIM Relay in Asia Pacific may be unable to use all BlackBerry
services, including Web access and e-mail and wireless data synchronization.
BlackBerry devices trying to register on RIM network may receive a message
indicating that the request has failed.
Undelivered messages and registration requests may not be re-sent after the
maintenance.

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